De ce este recomandat sã faceți o rezervare din timp pentru un bilet de feribot?
Este recomandat sã rezervați din timp și nu sã cumpãrați direct de la feribot biletele de feribot atunci când autovehiculele ajung în port. Multe linii de feribot lucreazã special doar cu rezervãri, pentru a se asigura cã feriboturile nu se aglomereazã și toatã lumea trece într-o ordine prestabilitã. Multe linii acceptã doar rezervãri fãcute cu cel puțîn 2-4 ore înainte (în unele cazuri 12-24 de ore înainte de trecere).
De ce este important sã folosiți un consultant atunci când efectuați o rezervare?
Nu toate feriboturile au aceleași condiții și multe linii de feribot au anumite reguli care pot schimbã prețul final al biletului sau dacã vehiculul poate trece prin punctul respectiv. Unele linii nu acceptã marfã ADR, nu acceptã un al 2-lea șofer sau acceptã doar vehicule care au o dimensiune maximã. De aceea este recomandat sã folosiți un consultant, deoarece acesta poate sã știe sau sã afle toate particularitațiile liniile și poate face o rezervare pentru vehiculul tãu fãrã nici o problema.
De asemenea, este foarte important atunci când faceți rezervarea, sã va asigurați cã aveți toate documentele de tranzit în regulã, mai ales în situația în care treceți dintr-o țarã UE într-o țarã non – UE. Aceste documente pot fii verificate și de cãtre serviciul nostru de consultanțã însã, este important cã acestea sã fie ok înainte de a ajunge în portul pe unde doriți sã traversați. Spre ex :deoarece UK nu mai este în UE, sunt necesare documente vamale valide și taxele plãtite pentru vamã! Toți șoferii trebuie sã se asigure cã au aceste documente puse în ordine !
Aproximativ la toate traversãrile mai lungi de 3-4 ore se oferã o cabina de odihna pe feribot ( sau un loc într-o cabina dacã aceasta are mai multe paturi). Acest serviciu este oferit în limita locurilor disponibile și în ordinea venirii sau rezervãrii. Acest lucru poate fi asigurat de cãtre consultant, pentru a fii siguri cã șoferii dvs. primesc cât mai mult confort în timpul trecerii cu feribotul.
Atunci când nu ești sigur dacã vehiculul v-a ajunge la timp la destinație, puteți contacta serviciul de consultanțã, pentru a vedea dacã putem gãsi o cale mai scurtã pentru destinația dvs. De asemenea, vã putem calcula un traseu estimativ ( dacã acesta include treceri cu feribot) și vã putem ajuta în a aflacare este cel mai bun traseu în funcție de cost și timp. Este foarte important cã locul de plecare al vehicului sã fie știut cu siguranțã absolutã.
În cazul în care existã un conflict între ce zice șoferul și ce zice furnizorul de feribot, ( nu a fost lãsat sã urce pe feribot, nu a avut documentele ok, etc) noi sã putem ajuta cu o încercare de soluționare a situației cu linia de feribot respectivã. Este important sã rețineți cã aceastã situație trebuie rezolvatã în max 3 zile de la data prestabilitã a trecerii.