Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Comenzi telefonice:  0720 999 200

Serviciu detașare IMI

Declarația de detașare IMI pentru șoferi este un document oficial necesar în cadrul Uniunii Europene, care atestă că șoferii unei companii sunt remunerați cu salariul minim în țările în care aceștia  își desfășoară activitatea: încărcare, descărcare sau cabotaj.

Declarația trebuie generată și înregistrată în sistemul IMI un sistem informatic al UE folosit pentru schimbul de informații între autoritățile naționale. Aceasta trebuie completată înainte de intrarea șoferilor pe teritoriul unei alte țări membre UE și nu este necesară pentru activitățile desfășurate în țara de origine.

Uniunea Națională a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) oferă transportatorilor rutieri servicii profesioniste în cele mai bune condiții de preț pentru completarea și gestionarea documentației obligatorii privind șoferii care intră sub prevederile Directivei detașării începând cu 02.02.2022.

Beneficiile UNTRR: 
Expertiză și Suport în Managementul Certificatelor de Detașare

  • Expertiză: Avem o experiență consolidată în gestionarea certificatelor de detașare, necesare în trecut în țări precum Franța, Germania, Austria, Olanda, Danemarca, Belgia sau Italia. Echipa noastră are competențele și cunoștințele necesare pentru a naviga cu succes prin complexitățile legislative ale fiecărei țări.
  • Suport în Caz de Control: Oferim asistență în cazul controalelor efectuate de autoritățile din statele membre UE. Suntem alături de tine pentru a ne asigura că toate procedurile se desfășoară fără probleme, oferindu-ți sprijinul necesar pentru a face față oricăror întrebări sau solicitări din partea autorităților.
  • Management Online al Documentelor: Beneficiezi de acces rapid și ușor la toate documentele necesare printr-un sistem de management online. În cazul unui control, vei putea accesa instantaneu documentația solicitată, asigurând o reacție promptă și eficientă.
  • Prețuri Competitive: Ne mândrim cu oferirea celor mai competitive tarife de pe piață. Plățile pot fi efectuate în lei, prin ordin de plată sau online, folosind carduri Visa sau MasterCard, pentru o mai mare comoditate și flexibilitate.

Informații despre prețuri?

Contactați-ne pentru O Ofertă Personalizată! Echipa noastră este gata să răspundă tuturor întrebărilor și să vă ofere informații detaliate adaptate nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră. Vă rugăm să ne scrieți la adresa office@detasaretransport.ro și vom reveni cu toate detaliile necesare pentru a vă ajuta să luați cea mai bună decizie pentru compania dumneavoastră.

Ne găsiți și pe SICAP

Puteți solicita achiziția produsului dorit și prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice.

Plată online securizată

cu card Visa ori Mastercard sau prin ordin de plată

Livrarea este gratuită

pentru comenzi ce depășesc 500 lei (fără TVA).

Puteți comanda pe site non-stop

sau telefonic în timpul programului de lucru: luni-vineri orele 8-17.